החזרי מס לשכירים

החזרי מס לשכירים

ישנו מצב אבסורדי לפיו שכירים רבים לא מודעים בכלל לזכאות שלהם להחזר מס מרשויות המדינה. ישנה גם סיטואציה אחרת, לפיה שכירים לא יודעים מה הם צריכים לעשות כדי לקבל החזרי מס לשכירים, במידה ומגיע להם. תנו לנו לומר לכם שבשני המקרים הללו, הדבר הנכון לעשות יהיה לפנות אל רואה חשבון שיוכל לעזור.
במאמר נדון אודות תנאי הזכאות לקבלת החזר המס, הדרך שבה ניתן להגיש את הבקשה ומידע חשוב שיוכל לעזור לכם לוודא שאתם אכן מקבלים בדיוק את מה שמגיע לכם. אנו בטוחים שהמידע שנחלוק יוכל לעזור לכם ולהוביל לכך שכבר בזמן הקרוב תוכלו לקבל את החזר המס המגיע לכם לפי החוק.

החזרי מס לשכירים

מתי תהיו זכאים לקבלת החזר מס?

אם שילמתם סכומי מס גבוהים מאלו אשר הייתם צריכים לשלם בפועל, בהתאם לגובה ההכנסות שלכם בתור שכירים, תהיו זכאים לקבל החזר מס. את הבקשה להחזר המס ניתן להגיש עד 6 שנים מתום שנת המס בגינה מתכוונים לבקש את הכסף. לכל החזר מס יש הפרשי הצמדה וגם ריבית של 4% על סכום שצריך להביא בחשבון.
כמובן שאתם לא צריכים לדאוג לכל הפרטים הללו בעצמכם ואפילו להתעסק עם כל מילוי הטפסים, שכן במקרה של החזרי מס לשכירים בחיפה, עליכם רק לפנות אל רואה חשבון שיוכל לעשות את העבודה הזו בשבילכם ולעזור לכם לקבל בדיוק את מה שמגיע לכם בתוך זמן קצר.

הגשת הבקשה להחזר מס

כחלק מהגשת הבקשה נדרש השכיר לצרף טופס 106 שיקבל מהמעסיק ומפרט את ההכנסות, טופס 135 וצילום המחאה. לפי הצורך ניתן לצרף מסמכים נוספים שמעידים על קבלת תרומות, קופות גמל, מצב משפחתי או בריאותי. גם מקום המגורים יכול להביא לכדי זיכוי במס, כך שחשוב להביא זאת בחשבון.
אם אתם לא רוצים להתעסק עם כל פרטי הגשת הבקשה בעצמכם ולדעת שהכול מתבצע כשורה, פשוט פנו אל רואה חשבון שמתמחה בנושא של החזרי מס לשכירים. רואה החשבון יוכל לחסוך לכם זמן יקר ולאפשר לכם לדעת שאתם עושים את הצעדים הנכונים לקבלת הכסף שמגיע לכם, מבלי לבזבז זמן יקר.

החזרי מס לשכירים בחיפה – תדעו מה מגיע לכם

זה לא משנה כמה הרווחתם בשנת המס האחרונה, עליכם להבין שבמקרים רבים אפשר למצוא שכירים שלא מודעים בכלל לזכאות שלהם להחזר מס. כך שכאשר מדובר על החזרי מס לשכירים, חשוב לפנות אל רואה חשבון מנוסה שיוכל לבחון את כל הפרטים הרלוונטיים לתיק המס שלכם ולומר לכם בדיוק מה מגיע לכם.
קבלת החזרי מס לשכירים בחיפה זה משהו שניתן לעשות בקלות רבה אם רק בוחרים בשירותיו של רואה בחשבון שמבין בתחום הזה ויוכל להעניק לכם ייעוץ. כך שבמקום לנסות ולעשות הכול בעצמכם, תנו למקצוען בתחום לעזור לכם.

אל תוותרו על הכסף שמגיע לכם

דעו לכם שכל ההתעסקות עם קבלת החזרי מס לשכירים יכולה להיות פשוטה למדי אם מתנהלים בצורה נכונה ובוחרים לפנות אל רואה חשבון. חבל שתגיעו למצב שבו תאלצו לאבד כסף שמגיע לכם. התנהלות נכונה ופניה אל אהרון ישראל לגבי החזרי מס לשכירים בחיפה עשויה לעזור לכם לאורך כל הדרך עם התהליך של קבלת הכספים. כך שזה הזמן שלכם להתחיל לפעול לקבלת הכסף.

אהרון ישראל – החזרי מס לשכירים

שואלים את עצמכם מה עליכם לעשות על מנת לקבל בדיוק את מה שמגיע לכם מרשויות המדינה? אין ספק שהתעסקות עם החזרי מס לשכירים זה משהו שיכול להיות לא פשוט לפעמים, וזאת במיוחד אם עושים את הדברים לבד. כך שאם אתם רוצים לדעת שאתם לא מבזבזים זמן יקר ובוחרים לתת לרואה חשבון מנוסה ומקצועי לעזור לכם, אז נמליץ לכם בחום לפנות אל אהרון ישראל בנושא. לכל שאלה וייעוץ שתצטרכו, אהרון ישראל ישמח לעזור ולהעניק לכם שירות מצוין.

ייתכן ומגיע לך החזר מס מהמדינה במידה והנך מתאים לאחד התנאים הבאים:

  • אדם שעבד ביותר ממקום אחד.

  • מעבר במהלך השנה בין עבודות.

  • הפקדה לקופ"ג פרטית שלא באמצעות המשכורת.

  • תשלום ב. חיים למשכנתא.

  • תרומות למוסד מוכר לזיכוי.

  • השקעה בני"ע בשנים האחרונות

  • גימלאי שהגיע לגיל הפרישה ולא בצע קיבוע מס.

  • פרישה ממקום עבודה תוך תשלום מס על הפיצויים.

  • לידת ילד השנה, או שנה קודמת.

  • ילד שאובחן כלקוי למידה.

  • ילד נטול יכולת.

  • קביעת נכות של 90% ומעלה במס הכנסה.
    מחלת סרטן, פרקינסון, מחלה קשה.

למידע נוסף ולבירורים ניתן לפנות אלינו במספר 04-8627212

המליצו עלינו

מאמרים שלנו

יש לך שאלה? רוצה להתייעץ?

להזמנת פגישת ייעוץ ללא התחייבות

דילוג לתוכן